تور گرجستان و تور استانبول و تور تایلند با تور لحظه آخری تورانا سایت گردشگری

تور گرجستان و تور استانبول و تور تایلند با تور لحظه آخری تورانا سایت گردشگری

تور گرجستان و تور استانبول و تور تایلند با تور لحظه آخری تورانا سایت گردشگری

تور لحظه آخری

تور گرجستان و تور استانبول و تور تایلند با تور لحظه آخری تورانا سایت گردشگری که در ادامه با امکانات تورهای گردشگری سایت تور لحظه آخری تورانا آشنا خواهید شد.

تور گرجستان

گرجستان کشوری است دیدنی که ترکیبی از زیبایی های طبیعی، تاریخ قرون وسطی و تاثیرات شوروی سابق را در خود جا داده است و همین امر آن را به یکی از جذاب ترین مکان های گردشگری تبدیل کرده است. در سفر با تور گرجستان میتوانید از این دیدنیها لذت ببرید.

تفلیس و باتومی

این دو شهر از زیباترین شهرهای کشور گرجستان هستند و هر یک جذابیت های خاص خود را برای گردشگران دارند.

از بافت قدیمی و جذاب، تا سواحل زیبا و آب گرم هایی که ارمغان سلامتی را در خود دارند، سفر به این دو شهر در تعطیلات می تواند آرامش و تاریخ را در قلب قفقاز به شما هدیه دهد.

با سفر از شهر قدیمی تفلیس به سواحل اعجاب انگیز دریای سیاه گرجستان، و رسیدن به شهر ساحلی مدرن باتومی می توانید سفری عالی را تجربه کنید.

می توانید در سواحل آفتابی پرسه بزنید، مساجد نقاشی شده و کلیساهای ارتودوکس را تماشا کنید. خودتان را محو فرهنگ گرجستان کنید و درباره ی تغییرات این فرهنگ طی قرن ها اطلاعاتی کسب کنید.

تور استانبول

پیش از اینکه تصمصیمی برای خرید تور لحظه آخری استانبول داشته باشید بهتر است اطلاعات خود را در مورد این شهر افزایش دهید تا با دیدی کامل اقدام به شروع سفر نمایید.

استانبول شهری است که تلفیقی از فرهنگ و تاریخ را در خود دارد. این ویژگی سبب می شود جذابیت های بسیاری برای گردشگران از سراسر دنیا داشته باشد.

استانبول که در زمان نوسنگی بنا شده، امروزه یکی از شهرهای مدرن است که میراث تاریخی ای از مساجد، قصر های سلطنتی ، کلیساها و بازارهای سنتی را در دل خود جا داده است.

با قرار گرفتن در میان شرق و غرب، بزرگترین شهر ترکیه، پرتویی از جذابیت و هیجان را به تمامی گردشگران ارائه می دهد.

تور گرجستان و تور استانبول و تور تایلند با تور لحظه آخری تورانا سایت گردشگری

تور گرجستان و تور استانبول و تور تایلند با تور لحظه آخری تورانا سایت گردشگری

تور تایلند

تایلند در جنوب شرقی آسیا با طبیعت فوق‌العاده سرسبز، معابد بودایی، سواحل مرجانی، دریای زلال، هزینه‌ی مناسب حمل‌ونقل و خوردوخوراک، خرید باصرفه و تورهای ماجراجویانه، مقصدی جذاب برای گردشگران سراسر دنیاست.

بانکوک، پایتخت این کشور، تا بخواهید جاذبه‌ی گردشگری دارد. اما اگر طالب خرید به‌صرفه و لذت‌بخش هستید، تور تایلند دقیقا مناسب شماست.

تور تایلند به صورت تور بانکوک، تور پاتایا و تور پوکت برگزار می‌شود، اما برای این‌که بیشتر بهتان خوش بگذرد، می‌توانید تور ترکیبی بگیرید و بعد از سیاحت در بانکوک، در سواحل زیبای پوکت یا پاتایا تنی به آب بزنید و از زیبایی‌ها و امکانات این شهرهای ساحلی لذت ببرید.

تایلند کشور معبدهاست. در تمام شهرهای این کشور معابد بودایی را پیدا می‌کنید، معبد بودای زمردین، معبد بودای طلایی و معبد بودای خوابیده از مشهورترین معابد بانکوک هستند.

بازار چیانگ‌ مای از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین بازارهای خیابانی جهان است که چه هوا آفتابی باشد چه بارانی، از صبح تا شب در سطح خیابان دایر می‌شود و اجناسی را با قیمت‌های بسیار خوبی در این بازار پیدا می‌کنید.

سواحل و جزیره‌های تایلند هم برای خودشان جهان متفاوتی از تفریح و سرگرمی‌اند که تجربه‌ی اقامت در آن‌ها سفرتان را دلپذیرتر می‌کند.

منبع: تورانا http://tourana.ir